تذکرهای دوستانه
 
 
 

   - تذکرهای دوستانه


بر نمد چوبی که آن مرد زد

بر نمد آن را نزد بر گرد زد

گفت چندان آن یتیمک را زدی

خود نترسیدی ز خشم ایزدی

گفت او را کی زدم ای جان دوست

من بر آن دیوی زدم کو اندروست... مولانا

آیا تا بحال دوستی بود که بر دیو وجودتون بزنه؟ و یا اگر زده پذیرش شما تا چه حد بوده؟؟ دوست دار شما مرتضی



نظرات شما عزیزان:

داش بهادر
ساعت20:13---18 آبان 1390
من اگر دوست بنامم خود را
دیو شوم در تو، پذیرم چوب را
تن من حائل آن ترکه ی دوست
یاب اگر خواهی تو بد یا خوب را
بعد از آن رخنه و جان فداکاری من
وجودت را ز من پر کن نه آن مغلوب را

بهادر جلیل پور - دوست دیو ران تو


داش بهادر
ساعت19:40---18 آبان 1390
سلام
وبلاگ خوب و باحالی داری.
خراب شعر مولانات هستم .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







+ | نوشته شده توسط: مرتضی در: پنج شنبه 12 آبان 1390برچسب:,| نظرات  :

 

 
منوي اصلي

ارشيو مطالب


آذر 1390
آبان 1390
شهريور 1390
موضوعات مطالب
لينک دوستان
بهترین وبلاگ دوستیابی
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان صلح و دوستی و آدرس peacewanter.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

وبلاگ دهی LoxBlog.Com

 
لينك هاي روزانه
- کیت اگزوز ریموت دار برقی

ارسال هوایی بار از چین

خرید از علی اکسپرس

الوقلیون

جستجو

     Search

طراح قالب
Template By: LoxBlog.Com